30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, maj 23, 2009

Men 'fåkk'..

Jag kommer att fortsätta jobba, så skulle man ju kunna summera travspeleriet idag. Fyra rätt ger ju inga pengar. Dumma hästar som inte springer som dom ska. En halv Dagens dubbel fick jag också, men den ger ju heller inga pengar. Nya tag en annan dag.

Kvalet till Monacos GP var spännande. Synd att man inte har Viasat Motor så man kan se loppet imorrn. Nån som vill ha besök vid 13:30-tiden och som har Viasat Motor?

Fotbollen blev det inte mycket med. Jag råkade knoppa in en liten stund, men det blev 0-0 såg jag på text-TV så jag missade ingenting..

4 kommentarer:

Velourpappa sa...

Ja det är inte lätt med "hamburgerobjekten", dom springer som dom vill. Själv spelade jag bort 84:- till ingen nytta.......

Cam. sa...

4 rätt här också. :( :(

Maysan sa...

lycka till nästa gång då, eller nåt.
Btw gillar jag bättre att rida fyrbentingarna än att spela på dom, eftersom man ändå aldrig vinner.
Pöss

513andersson sa...

Pappa; Ja, du ser.. Jävla åsnor.

Cam; Bättre lycka nästa gång.=)
Pok

Maysan; Det är ju livsfarligt att rida, man kan ju ramla av, ju..
Pöss