30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, maj 22, 2009

Klämdagsfredag

Idag regnar det, vilket innebär att det nog inte blir nåt besök på fk idag heller. Nånting säger mej dessutom att det är klämdagsstängt där, så då känns det bara onödigt att åka dit. Måndag då?

Jag ska bli rik igen, tänkte jag. Igår skaffade jag ett V75-program så jag har ju att göra idag ändå. Iom att det var jättelänge sen jag spelade på trav så har jag ju noll koll på vad hästarna presterar nuförtiden, så det blir väl en sån där 'hejsansvejsan-rad' som jag lämnar in. Typ telefonnumret, eller nåt sånt. Eller har någon nåt vattentätt stalltips?

Det finns en tanke på att gå till Rambergsvallen ikväll och se Häcken mot Helsingborg, men då får det sluta regna först.

Dagens lilla fniss;
-Jag har varit i Jemen.
-Nämen..?
-Jomen..

Det är faktiskt Jemens nationaldag idag, appropå Jemen då'ra.

Inga kommentarer: