30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, maj 12, 2009

Bilar

Med facit i hand känns det nu som att det inte var nån vidare bra idé att vara flyttgubbe i helgen och bli helt svettig i solgasset. Iofs så var jag ju lite förutseende så jag behöll min långärmade tröja på, just för att inte bli kall direkt när man inte bar eller sprang i trappor. Nu sitter jag här med en begynnande förkylning känns det som. Lätt rosslig i halsen, det gör ont när jag hostar och är lite tät i näsan. Det får bli en tur till apoteket under dagen.

Jag pratade med Sööt igår på jobbet. Gissa vad? Hon ska ut och resa igen.. Ett fasligt resande på den tösa..

Oh, jag glömde tala om en sak i helgen. Min bil passerade 3.000 mil i söndags. Mycket kan man kalla mej, men jag är ju inte Sveriges värsta miljöbov, iaf... ;)

Appropå bilar, ja.. Har ni tänkt på att Olof Olof Olof, nolla nolla nolla är ett rätt roligt registreringsnummer? Fast det finns inte, jag har kollat.

Inga kommentarer: