30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, mars 10, 2009

Usch och fy, och lite hockey, och lite bandy på det

Det är fasen inget kul att städa.. Min matta höll jag på med i säkert en halvtimme. =( Helt genomsvett så tog jag mej an resterande lägenhet.. Imorrn blir det nog till att tömma dammsugarpåsen, då det blev lite dåligt sug där i slutet.. Man kanske kan köpa påsar nånstans? ;)
Mera städning får det nog bli imorrn. Jag har ju faktiskt lite annat att göra. Typ jobba.
Tvättat fredagens tvätt har jag gjort.
Jag har hunnit med att vara social med Sthlm också.. =)
Två gånger t om..
Effektiv var ordet, sa Bull.

Tredje och avgörande PO2-matchen ikväll då..
Växjö-Almtuna.. Troligtvis vinner Växjö, men vi håller alla tummar som finns för Almtuna. Dels för att det blir kortare resväg för IF, och dels för att jag ser Almtuna som ett sämre lag än Växjö i en jämn kvalserie. Heja Almtuna, för bövelen.

Sirius, laget med ett av Sveriges löjligaste namn, vann över jävla Edsbyn igår! =) I Edsbyn, dessutom. Hoppas innerligt att dom kan upprepa det imorron.

2 kommentarer:

Cam. sa...

Lösningen på dina problem: http://www.dammsugarpasar.nu/

513andersson sa...

Du är ju bara bäst! =)

Iofs så visste jag om den sidan redan, och det vart ju en stimulerande terapi att pilla ur en full dammsugarpåse för hand också... Inte.

Puss