30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, mars 06, 2009

Nu får det vara nog!

Först och främst; TACK som faan för alla fina kommentarer under tajm aoten.. Jag blev ju nästan lite tårögd ett tag där.. ;)
Jag är tillbaka igen. Saknaden blev för stor. Vad har då hänt sen sist?

Hammarby är utslaget ur bandyslutspelet, t ex. Den klubben kan inte vinna. =)
Västerås gjorde processen lika kort med Broberg/Söderhamn. Jävla Edsbyn vann programenligt mot jävla Vänersborg, och Sirius vann igår mot Vetlanda.
Semifinaler nästa. Edsbyn-Sirius , där förmodligen Edsbyn vinner. =( Hoppas jag har fel. Västerås mot SAIK i den andra semin. Hugget som stucket vem som vinner.

Hockey nu.. Frölunda fick pisk igår igen mot Luleå. =)
5-1 blev det. Hoppas det håller i sej.
Tyvärr spelar ju gårdagens mål ingen som helst roll imorrn, då det bara är bäst av sju matcher som gäller, vilket innebär att ett lag kan torska tre matcher i rad med, säg 10-0, för att sen vinna fyra i rad med 1-0. Målskillnad 4-30, men 4-3 i matcher och vidare avancemang till semifinaler. Helt tokigt tycker jag.

Det ringde i min telefon på jobbet igår. Det var från nåt företag som saluför kalsonger, och jag var utvald att prova för ingen kostnad alls.
"Jag använder inte kalsonger", sa jag. Det blev tyst en stund.
"Nähä? Vad använder du då?"
"Jag kör utan. Det är görskönt. Prova det".
Hon avslutade samtalet rätt fort efter det. Ha haa, där fick hon nåt att fundera på.

Fredag idag, och nästan som vanligt apmycket att göra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Passa Dig för sådana ap-uttryck. I Malmö ångrar vissa poliser vad de sagt..... See You tomorrow

Anonym sa...

Welkommen till baka vännen, visste väl att du INTE kunde hålla dig ifrån detta hära med Blogg du får ha en bra helg, hälsa pappsen. Många kramar från Oss

Anonym sa...

Välkommen tillbaka in i bloggsfären! =)
Så du har inga kalsonger.... ;)

Winborg sa...

Hej igen, trevligt att du är tillbaka. Skulle vilja ha sett hennes reaktion i telefonen hihi

Anonym sa...

Underbar kommentar... tror jag knycker den när se ringer o ska sälja trosor... det är ungefär som när de ringer mig o frågar om jag hört talas om omega 3. "Ja, jag jobbar i fiskaffär".
"Då äter du mycket fisk va?", "Ja, varje dag".
"Tack så mycket, hejdå!"
=)

513andersson sa...

Pappa; Oupps.. Tänkte inte på det.

Trollfamiljen; Det ska jag ha.
Kram

Pia; Tack.
That's for me to know and for you to find out.. ;)
Kram

Winborg; Hon blev nog lite ställd, ja. =)

Louise; Gör så. Jag har själv snott kommentaren. Äntligen fick jag användning av den.=)
Kram