30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, mars 26, 2009

Blondin-Bella

Men vad veckorna går fort. Det är ju torsdag igen, med simskola och så.
Jobba ikväll också. Fyra dagar på en samma vecka, det var ett tag sen nu.

Jag bläddrade lite på Expressen inatt när jag kom hem. HV71 nästan förnedrade Frölunda igår. Läste Mattias Eks krönika också. "Tänk att Scandinavium kan bli så tyst", skrev han. Jag såg höjdpunkterna på webb-TV'n och kan bara hålla med. 12.044 personer och det råder begravningsstämning. Endast vid målen hördes publiken, och det var HV som gjorde dom. 6-1 slutade det. "Vart tog stödet vägen i andra perioden när hemmafavoriterna behövde det som bäst"? Precis, jag kan bara hålla med. I en semifinal, på hemmaplan, ska det väl förbaske mej vara ett sånt liv så man nästan ska ha öronproppar för att ha hörseln i behåll.
Undrar hur många som reste sej och gick vid 1-4? Sex minuter innan full tid? Förmodligen en hel del.

I den andra semin vann jävla Färjestad över Schellefteå med 4-0 i matcher och är således klara för final. Fan också.. =(

5 kommentarer:

Tuben73 sa...

VA!!!
Blir du förvånad att FBK Vann med 4 raka, det är inte jag.
Nu har vi ju alla spelare med så ett tips från mig är att satsa en 10 på FBK du som gillar att spela.
Kram Tuben

Tuben73 sa...

Prova att mixtra med färger så ser du om det är någon som reagerar.

Winborg sa...

Typiskt frölundas publik, konstigt att dom inte blev utbuade också. Dom är verkligen inte till för att stödja sitt lag där tyvärr.

Tina Högman sa...

Ja jag blev utskrattad på Harrys i Lidköping när jag sjoade att Skellefteå har gjort mål! Killarna på bordet intill frågade vilket lag jag höll på. Jag höll på Luleå sa jag, men det gick ju inget vidare...
Då flinade dom bara och sa nåt på Göteborska som jag förträngt..

513andersson sa...

Tuben; Jag är inte alls förvånad, bara lite besviken. =(

Jag provade att mixa färger, men det såg för jävligt ut. =)

Winborg; Det blev dom säkert. Man undrar ibland vad för publik dom har.

Tina; Schellefteå skulle ha vunnit, egentligen.
"E du go, Eller", sa dom säkert.
Änna.