30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, november 16, 2008

Melodikryss, hockey, oväntat besök och psykbryt

Vi fick löst Melodikrysset igår kväll också. Det gick ihop, tror jag. ;)

IF vann igår. =) Det satt visst rätt långt inne. Jag har bara läst matchreferat från BHC's sida, men det verkar ha vart en rätt stökig match. Huvudsaken är ju att vi får tre poäng iaf. 3-1 till oss blev det.

Jag fick oväntat besök idag. Kul iofs, men lite pinsamt att det inte var helt OK i lägenheten, och att jag inte hade nån Gevalia hemma. Det fick duga med Arvid Nordquist-kaffe och hallonkakor. Jag tror det gick bra. Vilka det var? Trollet och Tuben! =) Ba' sådär..
Jag har städat upp lite nu iaf, så det ser lite mer presentabelt ut nu. Förra veckans och fredagens tvätt är vikt och inlagd och sängen är renbäddad nu så det går bra att komma tillbaka. =)

Dr Data har var här ikväll och fixat min mail. NU ska det fungera, äntligen. Gör det inte det så lär jag få psykbryt.

Ny arbetsvecka på G. Fyra dagar att jobba... =)

Inga kommentarer: