30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, oktober 30, 2008

Tack

Idag har jag 1-årsjubileum på bloggen, minsann.
Det har varit ett roligt år, tycker jag. Några har varit med hela tiden, några har tillkommit under resans gång..
Tack för att ni stått ut med mitt svammel om hockey, det har vart mycket sånt, jag vet. Jobbsurr, melodikryss, promenader, Sööt, filmrecensioner, partyanekdoter, ölsöl och lite annat smått och gott.. och tack för alla kommentarer.

Det här ska firas.
Skål som faan.. =)

Nu går vi in på andra året. 272 inlägg fick jag ihop första året.
Keep on reading...

5 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS TILL ETT ÅR.
JAG HAR ETT BRA TAG KVAR LIKSOM.

KRAM

Anonym sa...

Grattis på ett års dagen!
Pia

Anonym sa...

Grattis, grattis, även om det blir en dag för sent........
Keep on telling us stories and geo-
metrical figures (trianglar och trekanter). Thank you.

513andersson sa...

Tack som faan. =)

Linda sa...

Grattis på 1 års-dagen herr!!!
Du skriver väldigt bra!
Ha de så bra o hoppas att du fick sällskap mä skumpan...
Kram