30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 22, 2008

Jobb, bil och hockey. Samtidigt.

Det gick bra att jobba igår, trots att det var tisdag. Kan bero på att jag lyckades byta körning och att vi fick reda på att fredagen är ledig.. =)
Det har varit lite rykten hit och dit ang. v 44's vara eller icke vara. Det vi fick reda på igår var att vi är hemma den veckan, med kod 20.. Tjänstledigt alltså, med betalt. =)) Man tackar. Vad ska man hitta på då, tro?


Jag märkte att Peugeot släpper en ny bil våren 2009. Jag tyckte den var riktigt snygg. Vad tycker ni?
Man kanske skulle... Nä, förresten, jag är rätt nöjd med den jag har..





Pris okänt, men säkert värd varenda peng.
Hockey på Hovet igår då. =/ Torsk med 2-3. Faan.
Det håller ju inte att bara spela bra i en, kanske två perioder, mot bra motstånd. Nya tag mot Nybro hemma på fredag då. Då vinner vi igen. Ja.
Solsken i Göteborg idag. =)
Rock on..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sjysst bil!!
/ Pia

Anonym sa...

Go morra... shit va man e pigg sås här tidigt på morra.. skulle inte tro de va?
Ändra tiden.. ooopsie.. får se om jag kan kluta ut hur maN gör.. du vet amerikanare..
pöss på dig..
Pia

Anonym sa...

Pssst, hur går de med dina promenader nu för tiden? ;)
Pia

513andersson sa...

Ja, visst är det? =)
Pöss på dej med.
Inget vidare, kort sagt. =(