30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, oktober 03, 2008

Housedad och hockey

Tvättat och städat idag. =)
Som en sann hemmapappa, minsann. Till vilken nytta, kan man tycka, vi ska ju resa bort imorron. Disken tar vi hand om sen, efter maten.
Makaroner och köttbullar står det på menyn idag. Mums.

Hockeykväll och fredagsmys idag. Äckliga grisar är det som spelar. =/
Äckel-Mora mot gris-Malmö i FM Mattsson Skithus. Får se om jag orkar med det. Annars blir det väl nån film med lillan..
Leksand har spelledigt till på onsdag, då dom tar hand om äckel-Mora hemma i Ejendals.

Nu blir det dusch, man blir ju alldeles slut av att städa, ju.

Trollet, Tuben, Cam, Luris, Velourpappa, Emell?
Var håller ni hus?

Dagens puss går till Cam för en så enkel sak som ett vykort från Grekland.. =)
Och titulerad 'Herr' blev jag också..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så vi har haft samma fredags nöjen idag då.. Städat o tvättat.. Duktiga oss!!!
En stor blöt fredagspöss till dig..

TROLLET sa...

Jag har ju uppdaterat mig nu

513andersson sa...

Pia; DU har säkert varit mera effektiv än vad jag har vart, du e ju för bövelen kvinna.. ;)

Trollet; Iiihh.. äntligen!
Jag hoppar dit sen. Få igång maken också nu. Han är ju för jävla slö, ju.. ;)

Anonym sa...

D Ä ju innte så lättt mä ordverifieringen, förrstår du väll.. Det gäller att se NYKTERT på saken.....