30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, oktober 05, 2008

Helgsummering

Jag har vert hos min syster i helgen, som en liten miniweekend med all inclusive.
Alltid lika trevligt att vara där. =)
Vi har klättrat i berg och höll på att blåsa bort då det var storm på dagen för att sen på natten övergå till orkanbyar. =/
Filmkväll hade vi också. 'Varg' med Peter Stormare var det vi såg. Jag blev faktiskt lite besviken på den, trodde den skulle vara bättre. Helt OK som film, men inte mer.
Betyg; tre schnöschkootrar av fem möjliga bara.

På väg hem sen så stannade vi till vid kinan och mumsade mat. Lillan tog friterade räkor och jag skivad kyckling med ananas. Mums fillibabba. Jag kommer bli sketaschnügg till sommarn. ;)


Nu blir det lite vin och motorporr här, spanska VM-rallyt har ju avgjorts i helgen.
Någon har ju iofs redan sms:at och berättat vem som vann.

Tack för det. =/

Inga kommentarer: