30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, oktober 24, 2008

Funderingar från tredje våningen...

Varför säger tjejer en sak och menar en annan?
Kan dom inte bara tala klarspråk så man förstår?
Jag trodde jag förstod mej på kvinnfolk efter sju års samboskap, men det var tydligen fel...
Har det bara med att göra att kvinnor är från Venus och män är från Mars?

Kort inlägg blev det, men det är inte det sämsta.
En vecka, eller sex dagar iaf, till... Ja, just det.. Vad? ;)
Två månader till jul är det också. Minsann.

Bjällerklang, bjällerklang...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vi säger precis som de e.. I aööa fall jag men ni kanske inte tolkar det rätt.. Har du funderat på det? =) Vi säger en sak ni fattar inte o ni tolkar de på erat lilla vis...
Pia

Anonym sa...

Haha ja du det är faktiskt så att vi säger en sak menar det och ni boys drar egna slutsatter av det, fråga en som har varit i samma förhållandei i 15 år med samma man, då vet du vem jag är.

Anonym sa...

Jag säger alltid som det är, däremot har kvinnor en tendens att vilja bena ut problemen mer och då tror ni att vi inte pratar klarspråk. :)

Ha en najs helg, själv ska jag arbeta natt och sova bort hela helgen.

513andersson sa...

Hmm, jag jade la fel då i min teori. Tack för svar, anyway.

mmm; Ha en najs helg själv.
Pöss..

Anonym sa...

Har du läst den boken or what ? :P

513andersson sa...

Näe, men det är ju ett känt begrepp att det är så..