30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, augusti 13, 2008

Vissa dagar..

..vill jag byta jobb.
Idag var en sån dag. =(
Jag trivs ju egentligen med vad jag gör, men idag var det en sån där hemsk dag, med hur mycket som helst att göra, + att jag fick "städa upp" efter dagtidaren som inte skötte sitt jobb ordentligt.
Pappskalle, eller kartongkranium som det också kallas..

Jag kan ;
- Laga mat. Det är kul.
- Diska. Det är inte kul, men det måste göras. =(
- Köra bil. Det är också kul. Kör gärna och mycket. Innehar dock endast B-kort.
- Koka ägg. Jag är nog bäst i hela världen på det, med perfekt gula. Lagom rinnig.
- Dricka öl är jag bra på. Sprit går det också. Och viiiin.
- Köra truck är jag bra på.
- Dra dåliga skämt. Tycker om när jag kan få andra människor att le. =)


Löneanspråk ; Blygsamma 25.000/månad. Helst efter skatt.

Nån som vill ha mej?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sök jobb hos någon tidning som kåsör. Där kan du få utlopp för skrivklådan och en skaplig lön därtill. Lönen är förhandlingsbar. Förr i tiden fick journalister och kåsörer lön efter antal som publicerades.

513andersson sa...

Dear Bertil Hjörne.
Mitt löneanspråk är icke förhandlingsbart, men jag ska tänka på Ert erbjudande. Själv kan du ju gå nån kurs där man lär sig att namn ska ha stor bokstav i början.

Anonym sa...

Käre Kjell Christer Gunnar Andersson: Kursen är nu avslutad och jag fick betyget: iCkE uTaN BE-
rÖmm gÅdKäNNT!! Bra va??

513andersson sa...

Bra där.