30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, augusti 09, 2008

7 rätt på travet..

..iaf när det lämnades in. Sen var det nåt som gick snett för det blev bara tre rätt till slut.
Dumma hästar att inte springa som jag vill. =(

Nyss hemkommen från Borås djurpark är jag också. =)
Vi har sett en kamel, två hästar, några smågrisar, några giraffer, fem elefanter, några zebror, fyra strutsar, tre geparder, massa ap, några lejon, några tigrar, en älg, massa fiskar, två ormar, tre järvar, ett lodjur, tre vargar, några gutefår, några bambidjur, fem sälar, några visenter, fyra björnar, Orusthöns, kor, kaniner, ankor, en hel drös med pingviner, en fågelsort som jag inte minns vad den heter, några turkar och säkert nåt mer som jag har glömt.
Lilla T fick rida också. På häst.
Glass har vi ätit. Och kåv mä brö. =)
Tur med vädret? Njaäe.. Det kom fyra ordentliga regnskurar, men som tur var så var vi rätt nära tak just när det kom så vi klarade oss rätt bra ändå. Sen hade vi ju regnjacka med oss i ryggan. Det var ju iofs andra som vi såg som inte hade riktigt samma tur som oss. =)
Kortfattat; Det har varit en givande dag. Lilla T var glad och nöjd, och då blir jag det också.

Det blev kinamat när vi kom hem.

Nu är jag lite trött.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha du har alltså varit på "släkt" träff i Borås i dag. vad kul.
Vi måste ju ha samma "släkt" för vi var där för ca 2 år sedan.

513andersson sa...

Jag har ingen släkt i Borås vad jag vet. Ett ex bor där men det är ju inte riktigt samma sak. ;)

Anonym sa...

Hallå eller jag menar djuren alltså