30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, juli 07, 2008

Utvärdering av lgh

Nu har jag bott här i snart en månad och kan nu konstatera att mina grannar är väldigt lugna.
Bra så, iofs. Jag har hälsat på några utav dom medans vi bar in grejer. Andra har jag inte sett till alls.
Grannen väggivägg hörde jag igår kväll då min musik här tystnade. Förmodligen pratade han med flickvännen i telefonen för det var bara han som hördes.
Han lät upprörd, och avslutade med ett "Dra du åt helvete din jävla hora."
Moget värre.. =/
Sen blev det tyst där inne. Eller, jag fick på lite music igen.
Jag är inte intresserad av och vill inte höra grannars gräl.

Tredje våningen är det ju också. Jobbigt ibland, helst när man glömmer nånting när man går ut. Typ bilnycklar, så man får springa upp igen. =(
Eller plånboken eller vad det nu kan vara.

Persienner finns det nästan inga alls. Köket saknar sånna där saker som man krokar i fönstret när man vädrar. Fönsterkrok heter det, va? ;)

Måndag idag då. Jobb på gång.
Snart är det semester.

Inga kommentarer: