30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, juli 13, 2008

Söndag..

Tillbaka i hemmets lugna vrå efter en skojig helg utomsocknes.
Jiiises vad vi har vart duktiga.
Massa öl och även lite tequila slank det ner.
Nu är jag matt.

Imorrn blir det åka bort på en liten "semesterresa" till annan ort. =)
Bara jag och lillan. Hoppas bara på bra väder så man kan vara ute.

Nu ska jag bara slappa och se på TV ikväll..

Hisingen,over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså stackars dig som är trött på öl, då får du väll kolla på när jag tar mig en och annan då ;)
Ni Är Mycket Välkommna Till Riktiga Västergötland.

513andersson sa...

Exakt VAR står det att jag är trött på öl???

Vi tackar för inbjudan och bokar en dubbelsäng som vanligt. Gärna solsken hela veckan, tack. =)