30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, juni 08, 2008

Julgranar...

..behöver man inte tänka på idag. =)

Var på IKEA idag. =/ Det var inte sådär jättemycket folk som jag trodde, men det var ju sådär att gå omkring på IKEA en sån här dag som det var idag. Varmt och jävligt. Tur att dom har AC därinne, iaf.

Kollar litegrann just nu på dom sista varven på Kanadas GP i F1.. Lite spännande är det tydligen. Bra där.

Imorrn är det flytt som gäller.
Vill du hjälpa till så är det 9;35 som gäller som samlingstid. =)
Sen flyttar vi möbler och kartonger allt vad vi orkar,för bilen ska lämnas tillbaka kl 13 igen.
Sen blir det flyttöl till dom som hjälpt till. Även flyttlunch tänkte jag mej. =)
Typ lasange på pizzeria Palermo. Det blir bra tror jag.

Appropå flytt.. Det kanske blir lite dåligt med bloggande i veckan för jag blir ju utan dator nu. Jag hoppas att ni har överseende med det, jag återkommer ju så snart jag har skaffat dator igen såklart. =)

Tack för att ni läser. Det värmer.

Auf wienerschnitzel so long.. ;)



(Så vill jag även passa på att gratta Gudrun Schyman som fyller 60 år på måndagen den 9 juni.
Skål ta mej fasen !)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, hej! Anledning till att flytthjälp uteblivit: Blodpropp i vänster ben sedan tisdag förra veckan. Hoppas allt gick bra ändå.
Vi hörs om STCC lördag.