30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, juni 18, 2008

80-talet..

Aah.. ljuva 80-tal. Eller nåt.
Vi pratade 80-tal igår på jobbet. =) Det fanns visst nåt som hette "partyoverall" i slutet på 70 och början på 80. Nån som minns? Jag gör det inte,jag var inte ute i svängen sådär jättemycket när jag var 8-10 år. Faktiskt. ;)

Annars är det la mest högstadiet, OKEJ-tidningar, Samantha Fox och pudelrock man minns. =)

Ja jisus,vilka tider.

För övrigt är jag väldigt trött på kändisars skador.
Hela vintern fick vi läsa om Foppas fot och Suddens ljumskar.
Nu är det Zlatans knä som fyller löpsedlarna. *kräx*
Själv har jag ont i höger baksida lår. Kanske ska ringa Aftonblaskan och Expressen om det?

En dag kvar att jobba, sen är det midsommarledigt. Yii-haaa..

Inga kommentarer: