30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, maj 27, 2008

EN dag ledigt,iaf..

Som jag skrev igår så har ju spelschemat släppts för hockeyallsvenskan.
Jag ringde min chef och bad om ledigt en dag... den 21 november!
Han bara garvade åt mej.. "Du ä la fö goo.."
Men vaddå? Planering är ju A och O säger dom.
(Varför heter det så,egentligen? A och O ?)
Nåväl,det var väldigt tomt i ledighetsalmanackan,så han beviljade en dag ledigt åt mej där,rätt av bara.. När jag sen kommer hem från jobbet så visade det sej att jag skulle ju bett om tre dagar till..
Onsdagen den 12/11, (Malmö borta), fredagen den 5/12, (Mariestad borta) och onsdagen den 10/12 då "vi" möter Bofors på bortaplan i Karlskoga i nåt som tydligen heter Nobelhallen. Det måste ju bli en kanonmatch? ;)

Ha ha.. =)

Nu blir det att krypa till kojs,telefonen ringer kl. 8.. Sex timmars sömn.. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

OK OK HÄR KOMMER DET DÅ
V1: MÅNSTRÅLAR
L1: MELODIFESTIVALEN
L2: NILSSON
L3: TEHUSET
L4: LOTTI
L5: REDNEX
V6: LALEH
V7: TED
L8: STAR
V9: DUST
V10: IKE
V11: FINGER
L12: EVA
L13: MIN
V14: LISA
L14: LE

VAR SÅ GOOOOOOOOD ; )

513andersson sa...

*bockar och bugar*

// Daddy