30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, april 08, 2008

Frisk och sjuk

Var på en hälsokontroll igår. Kollade EKG,längd,vikt,blodvärden och sådär. Allt verkade vara helt i sin ordning. Bra där. 4,9 liter i lungkapacitet och blåser ut 4 liter på en sekund. Det var tydligen bra. Huvudomfång på 55 cm. Bra att veta när man ska köpa hatt. 180,5 cm lång och väger 73,4 kg med jeans och skjorta på. Väntar på kolestorolvärderna,dom skulle komma med posten. Jag mår tydligen bra. =)

Började känna av en begynnande förkylning på jobbet igår. Halsont och lite kill i näsan brukar inte vara nåt vidare gott tecken. Tar tempen när jag kom hem. 36,8... Faaan.. Jag kan ju inte bli sjuk nuuu?
Det svänger snabbt ibland.

Ikväll vill jag ha tre poäng mot kaffebönorna. Ingen ide att be till Gud,han har ju svikit oss ändå. Vi försöker greja det på egen hand.
Kriga,Leksingar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tvivlen icke, Gud hör bön!!!!

Anonym sa...

Sannerligen, sannerligen säger jag Eder: Snart skall Leksand vara med Eder i elitserien. Amen