30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, mars 13, 2008

Det blir int' alltid som man tänkt sej.

Ringde till Leksand förrut och skulle ha tag på två biljetter. En till Mora-matchen,och en till Malmö-matchen. Dom till Mora var slut! Herreguuud,hur fort gick inte dom då? Biletterna släpptes idag på fm,jag började ringa vid 10;45,kom fram vid 11;15 och det var bara tvärslut.
Då får man ju avboka hotellrummet dåda,det är ju ingen mening med att åka dit om "hela " Leksand är inne i Ejendals. =( Jag ville ju också vara där.
Men till avslutningen mot Malmö så fick jag en plats. Jag ska få sitta i avbytarbåset,det var det enda som fanns kvar. ;)
Skoja bara. Jag hamnade på sektion A5,rad tre. Det är bakom utvisningsbåset.


Se och njut.
http://youtube.com/watch?v=zZRZqpPXnEk

Nu blir det jobb. Sista kvällen för veckan. Det kanske tom blir en natt på jobbet också,vi får se.

Inga kommentarer: