30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, januari 03, 2008

Maj gadd...

I går köpte sambon en trehjulig sparkcykel till lillan. Monteringen av den gick bra ända tills vi kom till bakhjulen. Jag kunde faaan inte fatta hur dom skulle sitta! Jag tyckt jag satt dom bra,men då fick man inte på nån mutter.. Vände på hjulet,men då blev det ett spel på flera cm istället... *suck* Vad göra? Jo,man åker till affären idag och förklarar problemet. På ett skyltex ser jag en grej vid bakhjulet,som inte var på våran cykel.. Jag får då helt enkelt en NY cykel av honom.
Glad åker jag hem och smäller ihop denna trevliga ting. Till saken hör också att det finns lysdioder på sidorna... (fräckt).. som blinkar om man sätter i batterier. Batterier hade vi inte hemma igår,men det inhandlades igår..
Nåväl.. Inga probem alls vid monteringen,jag sätter i tre st AA-batterier,trycker på On och..... Det lyser bara på en sida!
ORKA åka och byta cykel en gång till. Nä!
Dessutom spelas I'm a Barbiegirl ur en liten liten högtalare under fotstödet.

Majn gått,vart är världen på väg?

Inga kommentarer: