30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, januari 30, 2008

Jag är en slarver!

Jag har visst inte uppdaterat på en vecka kom jag på. *skäms*
Men till mitt försvar skyller jag på att ni två (?) som läser här har vart på resande fot och kanske inte läst här heller,så då känns det ju faktiskt liiiite meningslöst.

Nu har bandyn ett litet uppehåll för VM-spel,och Leksand ska spela borta mot Malmö på onsdakvällen.. Det blir promenad under fm till Bolaget för att köpa lite hockeyöl,så man har nåt att fira med när man kommer hem efter jobbet och sätter sej vid videon. Jopp,så får det bli.

Rally-VM startade i fredags. Äntligen. Inte helt otippat vann den lille gymnasten från Frankrike.Usch,jag känner på mej att årets VM inte kommer bli speciellt spännande.. =(
Jag vill ha spänning och ett avgörande i sista deltävlingen!

Regnet fortsätter.. Häromdan hade vi +7 grader när vi kom ut efter jobbet. Alltså kvart över tolv på natten i slutet på Januari. Det känns inte helt normalt,om man säger så. Jag som efterlyste snön när jag fått på vintedäcken vill nu inte se nån snö här,nu kan det lika gärna kvitta. Riktig vår och sommardäck snarast. Fast vi kanske ska vänta tills Svenska Rallyt har körts?
Jo..

Inga kommentarer: