30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, december 29, 2007

*ynk*

Så har man lyckats bli lite sjuk igen. Jävla regnande,jag är så känslig mot regn,jag veeet ju det ock ändå måste jag gå ut i det. =(
Ont i halsen började redan igår kväll,men det bröt nog ut under natten för när jag skulle hosta imorse höll jag på att börja gråta. Och ni vet ju hur det är när en kille är sjuk. =/ Feber har jag visst också.. 37,4 det är rätt mycke för att vara mej. Jag som ligger på 36 komma nånting i vanliga fall.

Det enda roliga som hände igår var la annars att Villa spöade Västerås på bortaplan med 5-3. Duktiga pojkar. Varför kan dom inte spela så i varje match för?

Leksand var i Sundsvall och tappade tre poäng. Jag som bara har bra minnen från den stan,nu sjönk den i popularitet hos mej!

Frågan är vad man tar sej för ikväll? Antingen chatten eller så blir det gammal burkmat på videon. =)

Först måste jag försöka äta nåt. Och diska behöver jag visst göra också.
*ynk*

Inga kommentarer: