30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, december 05, 2007

Lite av både och...

Lite glad är jag,samtidigt som jag är lite lessen..

Jag är glad för att det faktiskt finns folk som läser min blogg. Jag har fått beröm för den,sånt blir man glad för,men jag läste i en annans blogg precis nyss och då blev jag lite lessen för min väns skull..
*Tänker på dej,vännen* *Kramar så hårt,så hårt,och lääänge*

Vidare,gigget i Ståkkhålm i lördags var grejt.. Ett himla ös,kan man säga. Det absolut bästa gigg jag vart på,på väldigt länge..Och då har jag ändå vart på några. Som jag sa igår,jag längtar redan tillbaka till Ståkkhålm och next träff,med eller utan gig..


Halvtid i jobbarveckan är det,iaf.. Skönt det,för jag har fasen inga roliga körningar denna vecka. Fy tusan..Hoppas jag kan byta bort nån utav dom..


Klart slut,over and out.

Inga kommentarer: