30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 07, 2007

Konstigt..

Jäääjj.. Arbetsveckan äro avklarad!

Får väl erkänna att jag glömt bort bandyn lite grann,nästan all fokus ligger på hockeyn numera,iom att Leksand går så bra nu.
HATA Edsbyn,är allt jag säger. 5-11 är ju ingen rolig läsning direkt. Men det är ju som vanligt med Villa. Dom varvar toppresultat med konstiga bottennapp..
5-8 mot Broberg, 4-5 hemma mot Vetlanda, men vinner med 7-5 mot SAIK..
Konstigt var ordet,sa Bull.

Idag lyckades jag byta körning på jobbet,iaf.. =)
Slapp det värsta stället och fick istället köra ett av det roligaste jobben.. Me like.. =)
Vad händer då? Jo,det blir haveri i en bilhiss,och hela fabriken står still i säkert två timmar,men vem får jobba ändå tror ni? Mm-hm,just det.. =(
Till råga på allt så lyckas jag välta ett vagnset också,MED racks på.. Ajajaj.. Inte bra. Tur att dom var tomma,så det inte kostar nånting.. =)

Nu när jag loggade in här så märker jag att språket är ändrat till engelska,hur fasen gick det till..?

Herrens vägar äro outgrundliga ibland...

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte för att jag vet vad "racks" är, det är väl någon slags bilstaket, men kör lite saktare i kurvorna så går det säkert bättre.

MVH Velourchauffören......