30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, november 12, 2007

Vår nya stjärna? Eller inte.

Är man stursk och kaxig en lördakväll kan man ibland tvingas äta upp det på söndagen. Jomen, serru,så är det. :nickar:
Var på fest i lördags och där på kvällskvisten började det talas om motocross,och jag sa väl i ett förfluget ögonblick att det där skulle jag minsann vilja prova på. Inga problem alls,sa min samtalspartner.Kom upp imorron mellan 10 och 15 så får du prova..
Får väl erkänna att jag faktiskt var lite tveksam där på söndag fm. Men jag åkte upp iaf,småpratade lite och började kränga på mej alla skydd som man ska ha.Det är enklare att åka rally,där tar man på en overall och en hjälm så är man tävlingsklar.

Kände mej som nån sorts Zeb Macahan Light när man sen skulle gå till cykeln.Cross-stövlar är inte det mest bekväma man kan ha på sina fötter,jag lovar.
Nåväl,det blev en provkörning på uppskattningsvis en kvart,tjugo minuter.Jag tror inte jag kommer bli nån motocross-stjärna direkt,men jag hanterade besten iaf,fick ett par kärringstopp men fick även sladdat lite.
Kanske blir jag en stjärna ändå?

Inga kommentarer: