30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, november 19, 2007

Lugn helg..

Jag har ju inte ens vart lite berusad heller.
Hjälpte kompisar att röja ur ett källarförråd på lördagen.Det gick bra,vi fick med oss ett v-rumsbord hem också.Käckt värre,jomenvisst.Låg i sängen och tittade på TV på kvällen,för lillan hade stora TV'n för att det hade blitt nåt vajsing på TV'n i hennes rum.Igår fick jag reda på vad det var som var tokigt.Jag återkommer med det snart.

Söndagen bestod i att jag och lillan åkte å handlade lite saker som vi behövde ha till maten.Köttfärs,ketchup och mjölk och lite annant smått o gott.Väl hemma igen så bestämde jag att det minsann inte alls skulle bli spaghetti med köttfärssås som planen var.Här skulle göras lammskav,med kokt potatis.Åh,vad gott.

På em skulle jag se SVT's sändning från det irländska rallyt,men då får dom för sej att köra lite "hoppa häst" istället.*suck*
In på Text-TV och kolla vad som händer.. Jaha,rallyt sänds kl. 23:20. Tur att man inte sover så dags.
Åt mat och såg på Bolibompa med lillan,sen var det ju en sån där härlig softa-famför-TV-kväll... =) Me like.. Iofs,fortfarande i sängen för det var ju nåt strul med lillans TV.Fick sett på Sporten,Parlamentet och den där van Veeteren-filmen,fast jag kom på rätt snabbt att jag sett den förrut.Sen blev det äntligen rallysändning...!

Leksand vann igen igår. =) 7-3 den här gången. Heja masar,kämpa på..
Även Villa lyckades vinna,nu pratar vi bandy. 10-3 vann dom med,mot Sirius.
Sirius förresten,vilket tötnigt namn. :yes:

Måndag idag då,och jag har en liten ond aning om att det kommer bli en sketkväll på jobbet idag.Hoppas det går över,eller att jag kan byta jobb med nån.

Lillans TV'strul,ja..jag gick in i hennes rum och kollade vad som var problemet.Felet skulle visst vara att det inte kom nån bild när man körde filmer i videon eller DVD'n. Tur att jag hittade felet direkt då.. NÅN hade visst kopplat scart-kabeln mellan DVD'n och videon. Tro fan att det inte blir nån bild i TV'n då.

Inga kommentarer: