30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, november 06, 2007

Jävla helvete

Summering av helgen.. blir bara att det var ruskigt kul. Vi blev inte så många på vår internet-träff,men man kan ju uppenbarligen ha kul ändå.=)
Mådde förvånandsvärt bra på söndan,då jag skulle åkt och träffat far, men iom att dottern var lite krasslig så blev vi kvar hemma.Kände mej själv lite sådär på sönda kväll och det har jag ju kommit på nu vad det var.Förkylning..! Faan,jag kan ju knappt andas..

I övrigt har det inte hänt så mycket.Jag skulle egentligen kolla upp flygbiljetter t/r Stockholm,men det kan jag nog göra en annan dag..
*skjut alltid upp till morrondagen vad du kan göra idag* ;)

Undrar förresten hur man ändrar tiden för när mina inlägg skrivs?
Nån som vet?


Edit ; Jag kunde visst själv... *glad*
"Sök och I skolen finna"

Inga kommentarer: