30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, november 22, 2007

En dag kvar... =(

I morron åker vinterdäcken på.Tyvärr måste jag säga.Gillar ICKE mina vinterdäck.Fast dom är bra,så det får gå.Hoppas på en snöig vinter iår,ingen sån där jävla fjösvinter,med plusgrader och duggregn.Sen i mitten på mars så ska det bli vår! Det bestämmer vi nu! Jajjämänsan. *klubbar*

I går kväll på jobbet så sved det till i ena ögat.Trodde bara att det var nåt litet skräp eller nåt,men det satt kvar länge och när tid fanns så letade jag upp en spegel,för att kunna se nåt.Ingenting fanns det som inte skulle finnas där.Kom hem och tvättade och kollade igen.Sved fortfarande lite,men det gick över lite grann när jag fick på hockeymatchen på videon. =) Hockeyabstinens,kanske?
Idag svider det lite igen... =(

Jag håller på att bli blind!

Inga kommentarer: