30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, april 15, 2009

Onsdag kväll

Nyservad bil och nya däck. =)
Såna hära bidde det;
Hankook Ventus Prime, 195/55-16
Men kan någon tala om för mej varför dräneringen är vänd åt fel håll? Vattnet leds ju mot mitten på däcket.. =/
Jag roade mej nyss med en liten uträkning också.. Den 17/1 2007 hämtade jag bilen hos återförsäljaren. Det är 819 dagar sedan. Igår lämnade jag in den på service, och då hade den gått 2901 mil.
2901 mil på 818 dagar ger ett snitt på 3,54 mil/dag. Det är ju nästan ingenting..
Hur är det för Er? Hur långt kör Ni per dag?


Det är fotbollsderby i Göteborg idag. Häcken mot IFK. Tanken fanns på att gå dit, men det fanns ingen som kunde gå med. Nåja, jag får väl se på Sporten sen istället. Häcken leder iaf i halvtid med 1-0..

Mina ben protesterar lite efter min powerwalk igår också, så det blir inget ikväll. Kanske imorrn fm, innan simskolan.
Och så ska man visst jobba imorrn igen.

Inga kommentarer: