30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, april 16, 2009

Stumma ben

Vilken underbart härlig torsdagsmorron va? Som gjort för att komma upp ur sängen strax innan 8 , ta på sej promenadskorna och åka ut i skogen. 4,2 km blev det, på 37;05, och sen tog jag ett varv på 2,3-slingan också. 21;25 tog den, fast benen var stumma som armeringsjärn..
Jag fick ju iaf börjat dagen med en 6,5-km-promenad på 58 och en halv minut.

Nu när man är uppe i varv så skulle man ju kunna dra över golvet med dammsugar'n också. Och diska. Eller bara sitta på balkongen med en kopp kaffe?

Häcken vann för övrigt gårdagens Göteborgsderby med 4-1.
Kul för dom.

1 kommentar:

Louise sa...

och jag tog cykeln till jobbet idag för första gången i år... jättesmart idé nu när jag är förkyld... hur som helst så var jag bara 5 min långsammare än när jag hade cyklat ett tag förra året, så det så... Kommer nog ha lite ont i rumpan i morgon bara...
Kramis