30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, april 14, 2009

Hurtigbulle, minsann

Kommer ni ihåg mina powerpromenader? Det är ju knappt så jag minns dom själv, men ikväll kom jag mej iaf ut i skogen, äntligen. Vilken jävla fetångest jag har haft för att man inte tagit sej i kragen på istort sett hela den sk "vintern"... Men, som sagt, idag!
Tog 2,3-km-slingan i tre varv. Första varvet på 21;10. Det är väl rätt OK? Andra på 21;01..
Tredje varvet på 20;50.. Det blir ju 6,9 km1:03;02. Takterna sitter i, vill jag påstå. Damn, I'm good. Två Bambisar såg jag också. Rådjur, alltså.

Jag lämnade in min bil på service idag. En dag för tidigt skulle det visa sej.=/
Typiskt, när man är där strax efter kl 7 också. Men vi löste det, dom skulle försöka ta hand om den idag istället. Jag fick låna en sån här skönhet medans min är inne; En Bipper. Med "tomatlåda". Eller manuell, om man så vill. Den var ju inte helt kul, men den tar mej ju dit jag vill, iaf.
När så klockan var tjugo i fyra är det fortfarande ingen som ringt och sagt min är klar, så jag ringde upp och får veta att mina däck, som jag ska fått bytt, just har anlänt till verkstan. Det blir till att hämta bil imorrn istället.

Nu blir det konsert här, med Eagles. 'Live from Melbourne'. På DVD, alltså.

3 kommentarer:

Winborg sa...

Då har du haft en underbar musik upplevelse nu med andra ord :) Skulle vilja åka på dom i maj när dom kommer hit :)

Louise sa...

Kram te bax

513andersson sa...

Winborg; I Bippern? Jodå, den hade radio och jag lyssnade på Bandit Rock 104,8, men så fantastiskt ljud var det väl inte, egentligen..
Eller menar du Eagles? ;)

Louise; Tack för den..