30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 21, 2009

Rotmos är gott

Nu kom jag på varför IF fick flytta sin match mot Nybro häromdan. Det är ju för bövelen Mellon från Leksand och Ejendals Arena idag. Det hade väl inte jag nån koll på..
BWO och E.M.D. bör väl gå vidare, dom kan väl ställa upp med vilket skräp som helst, tror jag. Folk röstar ändå. Rickfors tror jag också gå vidare. Vi får se ikväll.

Idag ska vi ha barnkalas. Jag kan inte påstå att jag känner riktigt för det.

Det är rätt mycket grattisar nu..
Dagens grattis går till min syster.

Ha en bra lördag, alla.

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

Barnkalas.... skönt att slippa sånt. Nu har man andra bekymmer:
TONÅRINGAR

Ska vi byta???

513andersson sa...

Nja, jag kommer väl till den åldern också..

Kram