30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 21, 2009

Mellon -09, del III

Jamen herreguuuuuud, vilken dålig omgång det här vart.
Inte nån som var riktigt bra, ju.
Låt 1, t ex. Den gillade jag inte, och vad hade hon på sej, och skymtade det inte en kameltå där också? ;)
Låt 2, Rigo & the Topaz, lät riktigt bekant, tycker jag. Plötsligt lät det som Eddie Grants 'Gimme hope, Joanna', eller har jag fel?
Låt 3, en låt man mycket väl skulle kunna hångla lite till..
Låt 4 tycket jag var gapig och trist, men rätt givet att dom skulle gå vidare.
Låt 5 var en typisk Tomas Ledinlåt. Lite wannabe, sådär.
Låt 6 sågar jag totalt. Den var ju så jävla aptrist.
Låt 7 lät ju så öststatskt så det var ju inte konstigt att den blev den internationella juryns val.
Låt 8 var också tråkig, men självklart skulle ju BWO gå vidare.

Summa summarum; Jag gissade rätt på låt 3, 4, 5 och 8, sen hittade jag fasen ingen mer jag trodde på skulle gå vidare. Men fyra av fem är ju gött godkänt, väl?

Efter barnkalaset, med 18 ongar, så åkte vi pulka också. Gött att komma ut lite, och snön föll hela tiden. Snöar fortfarande, men imorrn skulle det visst bli upp till fem plusgrader. Hur kul blir det då att åka pulka?

Häpp, dags för en liten drink på det här tror jag.

1 kommentar:

Winborg sa...

Då gissade vi ganska lika igen då :)
Och det är skönt med snö, har precis varit ute o skottat en stund :)