30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, februari 22, 2009

Pulka och snögubbe

Idag tog säsongen slut för Lidköpings stolthet.. Villa vann visserligen sista matchen borta mot Bollnäs med 8-6, men det fattades ett antal poäng för att få lira slutspel. Man slapp kvalspelet för att få vara kvar i högsta serien, iaf, men en tionde plats är väl inte godkänt?
Slutspelet tar nu sin början. Jag kan inte påstå att jag bryr mej nåt nämnvärt, men jag lär väl följa det ändå, lite på distans sådär. Bara inte Edsbyn vinner SM-guld så är jag nöjd. Eller Hammarby, sen är det fritt fram för vilka andra som helst. Västerås, kanske?

Dagens grattis går till..
Niki Lauda, 60 år idag.
Idag tog jag ut ungarna på pulkåkning också. Inte jättekul när det är fem plusgrader, men åkaa pulka är kul. Fast jag åkte inte. Sen byggde vi en snögubbe. Härligt med extremt blöt snö. Inte.
Ungarna, ja. Jag fick låna en pojk idag.
Jobba imorrn.

2 kommentarer:

Linda sa...

Tänk dig nästa bandyår :-) Då kanske de är 2 Lidköpingslag mä i Elitserien :-)
Kanske iallafall...

Kul att du är mä barna o leker iallafall... Är du rädd för hög fart älle ;-)? Älle rädd om svanskotan kanske??

Ha en bra dag!
Kram L

513andersson sa...

Nu ska vi inte gå händelserna i förväg, vännen. ;)

Jag är inte rädd för hög fart, men det är bättre att ungarna får åka pulka, eller hur?

Kram