30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 14, 2009

Mellon -09, del II

Jag hamnade på middag idag, hemma hos ex-sambon. Grannen, hennes dotter och en ny bekantskap var med också. Det vart trevligt.
Fast med fyra vuxna och två barn med under Mellon så fick man inte så stort hum om bidragen, mer än att han-med-håret varit med och skrivit ett eller flera bidag, preciiiis som förra veckan. Och året innan. Och innan. Och...

Nåväl, jag gissade väl lite mera rätt denna veckan än förra iaf.
Lili & Susie trodde jag på. Amy Diamond trodde jag på. Mens Zelmerlöv trodde jag absolut på. Sen var det nog Jennifer Brown och Markoolio som jag trodde skulle ta dom sista platserna, även om jag gillade 80-talsrockarna.

Vad fasen hade Markoolio på sej??? En vinröd velourkavaj?
Petra Mede var inte speciellt mycket bättre denna veckan.

Tre av fem låtar prickade jag in. Det får väl ses som godkänt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inget ont om velour, bara så Du vet. Brown var bäst, borde gått vidare.

513andersson sa...

=/ Njae.. The rockers var nog bättre...