30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, februari 13, 2009

Fredag 13, då'ra..

Dagen började ju bra, med lagom kyla, strålande solsken, pengar på banken och visa leg på Bolaget.
Fortsatte med lillan, fika i parken med två av grannarna och våra barn, kaffe, lite hångel, kinamat, ett varmt bad, Leksandsseger med 5-2 och nu slappnar jag av med en drink. =)
Vem sa att fredagen den trettonde är en otursdag?

Jag har blivit utmanad av Pia också. Utmaningen gick ut på att man går in i mappen Mina bilder på datorn, tar fram den sjätte bilden, publicerar den i bloggen och berättar något om den. Plättlätt, sa Bull.
Här;
Den här bilden hade jag i bloggen för inte alltför länge sen, då jag berättade vad jag hittade på Bolaget, och som rätt blandat var hur jävla gott som helst. Alltså, i ett drinkglas lägger man två iskuber, häller på 4 cl Aivy, 2 cl Rose's lime och fyuller upp med Pommac. Rör om lite, smaka och bara njut. ;)

Jag utmanar härmed;
Filuran, Trollet, Wolfman, Linda, Maysan och Tuben, du kan faan behöva uppdatera lite nu. ;)

Häpp, uppdrag slutfört.


"Publiken var otrolig idag. Jag säger som Gunde, jag fick nästan ståfräs".
Thomas Johansson, Djurgårdens IF

4 kommentarer:

Winborg sa...

Kul att få visa leg på boa i bland, jag fick visa i fjol :) Det känns lite bra för det innebär ju att man måste se ung ut ju Hehe

Anonym sa...

Har du träffat dig en madam?

Anonym sa...

Jag var ju bara tvungen att rösta på att du är för bedrövlig.....*fnissa*


Krampåre!!!

filuran

513andersson sa...

Winborg; Eller att personalen har nedsatt syn..? ;)

Pia; Ja. OCH nej.. Det är lite svårt att svara på.. Jag har inga kommentarer till det där. ;)
Kram

Filuran; Tack. Hyggligt, hörru.. ;)
Kram