30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, februari 13, 2009

En sån underbar dag

Jag var på banken förrut och hämtade ut mina surt förvärvade pengar som jag skulle få tillbaka.
"Är du kund i banken och sätter in dom så slipper du avgiften på 50 kronor", sa kassörskan.
"50 spänn? Är inte det lite mycket", frågade jag.
"Vi löser det", sa hon, och så slapp jag avgiften. =)
Dagens ros till henne. Söt var hon också.

Åkte till bolaget efter det. Gissa vem som fick visa legitimation? Moi.. =)
"Det är så svårt att avgöra folks ålder när dom har mössa", sa hon. Hahaa, jag dööör.
Själv var hon mellan 40 och 60. Det är svårt att avgöra när kläderna är på. ;)

Dagen får gärna fortsätta i den här stilen. Vårfåglarna sjöng lite förrut också. Det känns lite väl tidigt för det.


"Kusken Tom Hårpestad sitter med en riktigt intressant häst i sulkyn"
Hans G Lindskog, i TV4's program "Vinnare"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sicken tur dag du haft idag.. =) Den med mössan var bra, hahahahaa..
Ännu mer tur har du nu, kika i min blogg. Du är utmanad.. =)

513andersson sa...

..Och den fortsatte vara bra, minsann..

Utmaning antagen.

Kram