30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, februari 15, 2009

Lillanhelg, igen

För att ha haft barnfri helg så har jag haft lilla T rätt mycket kan man säga. Hon ville sova här i fredags och det kan man ju inte säga nej till.. Igår var vi ute nästan hela dagen och umgicks med grannen och hennes dotter. Middag och mellotittande ihop igår, som sagt, och idag var vi , grannen + dotter på bio. Allt för att ex-sambon skulle få måla ifred.
Man kan ju inte vara så fyrkantig när det gäller barn, plus att jag kan ha nytta av det längre fram, om jag skulle behöva vara barnfri nån dag.. Och, jag har ju inte varit ute på dåligheter heller, som det fanns stor risk för att det blivit annars..

Imorrn är det visst måndag igen.. =)


"Mycket ska man vara med om innan man lägger näsan i blöt."
Boltics tränare Björn Tömmernäs

3 kommentarer:

Winborg sa...

Det är bra när man kan byta om lite så med barnen helt klart.

Anonym sa...

Barn gör att det blir lite fart på dököttet :)
Kramen

513andersson sa...

Winborg; BarNEN? Jag har bara ett. Vad jag vet.. ;)

Maysan; Sant. :)
Kram