30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, februari 16, 2009

Lite om lite

Måndag.. I brist på annat så såg jag på lördagens inspelade hockeymatch på video. IF-Bofors 2-4. =(
Man kan ju bara hoppas att det blir bättre än sådär.

Jag tittade till bandytabellen en sväng på text-TV också. Det är ju bara att glömma den här säsongen, Villa verkar ha hamnat i nån sorts ingenmansland där på plats 11. Bom i fredags igen, denna gång mot jävla Vänersborg. 2-7 blev det. Kanske kan bli bättre på onsdag, då det är hemmamatch mot Vetlanda?

Jag har lite dåligt samvete för att jag fortfarande inte kommit ut på promenad iår.. =/ Jag har ju haft hur många tillfällen som helst, men motivationen är som bortblåst.

Jag får iaf åka till jobbet den här veckan. Vi får se hur många gånger, bara. Tre, kanske?


"Djurgården har lite total kontroll just nu."
Bosse Berglund, "expertkommentator"

2 kommentarer:

Winborg sa...

Kan förstå det där med motivationen, för den försvinner lätt ibland helt klart :)

513andersson sa...

Svar ja.
Meningen var ju att det skulle bli ändring på det där.