30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, februari 05, 2009

Lallar vidare i livet

Det blev visst ändrat i planerna på jobbet idag.
Stämplade in kl 15:15 och ut kl 16:58. Jag vet inte, ska man skratta eller gråta, eller ska man bara vara neutral?

Pratade med Sööt igår en sväng. Hon åker visst till Thailand nästa lördag, minsann. Borta i tre veckor. Nä, jag är inte avundsjuk. Inte alls. Vad ska man till Thailand och göra? Sprit finns väl i Sverige, och Thailand ligger ju så förbannat avsides också.. ;)

Det är visst hockey ikväll på TV'n. =)
Sverige-Ryssland i LG Hockey Games. Det får duga som torsdagsunderhållning.


"Det finns ett motståndarlag och det påverkar vårt spel."
Tommy Söderberg, fd förbundskapten i fotbollslandslaget.

3 kommentarer:

Winborg sa...

Det finns ju thailändare här också, så det är helt klart överskattat att åka dit hehe

513andersson sa...

Jamen preciiiiis.. =)

Linda sa...

Stackars dig!!! Tänkte aldrig på att de kunde kännas deskriminerande för er "killar"... Flåt :-)

Men nu är de ju såhär att de är jag som bestämmer över vilka jag bjuder på tjejkväll ju ;-)
Tjejkväll ÄR tjejkväll... Killkväll ÄR killkväll...

Nästa gång kanske de blir killkväll... Då blir de Hockeykväll älle nåt annat grabbigt.. O en Flötig Pizza... Men som de ser ut just nu så har jag inget datum för de... Återkommer...

Kram L