30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, februari 06, 2009

Fredag och oralsex...

-Tvätta står på agendan idag. Igen, kan man säga, men jag tvättar hellre ofta än att ha flera maskiner att styra upp samma dag.
-Handla fisk ska vi göra sen. Lax imorrn. Vi får se hur många vi blir till bords. Två är ju säkert, men eventuellt tre.

Kanske skulle smattra över gården till grannen och lämna tillbaka laddaren jag fick låna igår. Passar ju bra att göra medan maskinerna tvättar åt mej.
11-kaffe hade vart gott.

Snön som föll igår kväll och inatt håller på att töa bort också. Jävla konstig vinter vi har här. Fast det är ju rätt skönt med rena vägar också, så jag är ganska kluven till vad jag tycker, men för barnens skull så kan det ju komma lite mera och gärna ligga kvar så det kan byggas snögubbar.

Dagens GRATTIS går idag till Axl Rose, 47 år idag. Det blev visst 'gobbe' av honom också.
Visste ni förresten att Axl Rose är ett anagram? ;)
Bis Später..


"Greenen ser ut som en fläskkotlett, fast mindre"
Göran Zachrisson kommenterar golf

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vart
tog
oralsexet
vägen

?
?
?
?
?
?
?
?
?

Tina Högman sa...

Det undrar jag med!!
Märk att JAG i alla fall inte skriver centrerat (fjäsk fjäsk fjäsk ifall att. Har hört att du kan laga bilar...;-))

Anonym sa...

Det är bara att kasta om bokstäverna lite så blir det ALEXROS ELLLER AXEL ROS. Men det fattas visst ett E. Inte så noga väl, för en pop-stjärna. Men det ska va Christer till att komma på det........

Anonym sa...

Det är bara att kasta om bokstäverna lite så blir det ALEXROS ELLLER AXEL ROS. Men det fattas visst ett E. Inte så noga väl, för en pop-stjärna. Men det ska va Christer till att komma på det........

513andersson sa...

Till alla tre;
Axl Rose är ett anagram på Oralsex, svårare än så var det inte. Schnüsskosar där.. ;)

Tina; Kan och kan... ;)

Anonym sa...

Du den var dåligare än dåligast ju, Kram ändå då.

513andersson sa...

För din egen skull hoppas jag att du skojar med mej.

Och vaddå dålig?

Kram