30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, februari 07, 2009

Fredagskväll och små aper

Vi såg På spåret igår. Var det inte en lite svår omgång? Jag hade fått fyra-fem poäng tror jag. Det låter lite lite tycker jag. Så jävla dum är jag ju inte. Eller?

Jisses.. Det har inte blivit sådär jättebra med sömn den här veckan kan man säga. Igår när lillan skulle sova så ville hon ha en saga läst för sej, en saga dom gjort i förskolan. Ungefär ett halvt A4 långt. Hon somnade gott, och det gjorde visst jag också.=/ Vaknade strax efter 22, och så kändes det som hela kvällen var förstörd.

Ni har väl knappast missat det där med poliserna i Malmö, med smått "rasistiska" uttalanden och så? Jag undrar lite stilla hur media kom över filmen?

Lördag, och just ingenting på To-do-listan. Inte ens Melodikrysset. Kanske lyssnar, men kryssar inte själv.


"Mattias fick ett slag med klubban som tog just nedanför knävecket. Det betyder att nerven som styr foten fått en ordentlig hjärnskakning."
Tre Kronors doktor, Lennart Hovelius

Inga kommentarer: