30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, februari 05, 2009

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Min mobilladdare blev visst kvar utomsocknes i söndags när jag åkte hem märkte jag nyss när jag skulle ladda batteriet. Tur att man har en granne som ställer upp då. Med att låna ut sin laddare, alltså. ;)
Som sagt, man saknar inte kon...

Missberäkning.. Trodde det var sovmorron idag, men telefonen ringde kl 7.. Bara att gå upp, ta på sej och trava iväg för att ta lillan till förskolan. Innan klockan blev halv nio så hade jag hunnit bli irriterad två gånger. En sån underbar start på dagen. Inte. Och så lite huvudvärk på det också. =(

Bandy har jag inte skrivit så mycket om i "vinter" heller, men Villa vann minsann igår. 10-2 mot jumbon Örebro. Fast jag är skeptisk till att det blir slutspel i år..

Torsdag. Det står handla på dagens To-do-list och så är det simskola kl 14. Fasen, vad veckorna går..

Säkert en seg kväll på jobbet idag, men vad gör man?
Kompa, kanske?


"Det luktar bara en tidsfråga innan Sandviken gör mål"
Bo Hansson, TV-sporten

Inga kommentarer: