30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, februari 09, 2009

Det är inte mycket som är bra nu

-Det är 0-gradigt, kanske nån eller ett par minusgrader, och då är det faan inte mysigt på Västkusten. Snöfritt är det också.
-Jag behöver diska. Det blev lite halvstressigt igår efter maten då vi skulle hem till ex-sambon. När vi kom tillbaka var det läggdags för lillan och jag såg på söndagsfilmen på TV4. Sen kände jag inte riktigt för att diska efter det.
-Det behövs dammsugas här också.
-Fredagens tvätt ska läggas in.
-Dessutom har mitt kaffe kallnat. =(


"Mats Sundin är en pärla bland dom svenska svinen."
Lasse Kinch, TV3

5 kommentarer:

TROLLET sa...

mmmm men om man börjar i tid så får man mer gjort, vet du!!!
Kram

513andersson sa...

Inte alls. Det blir bara färdigt senare. ;)

TROLLET sa...

ok ok fattar!!!!

Anonym sa...

Nu är du bra gnällig, hahahaaa.. Bara ta tjuren vid hornen och görat! =)
Det e bara till att svänga förbi på en fika när du vill.. Snart blir det inflytt! =)
Kramis

513andersson sa...

Man måste få gnälla lite ibland, fast det blir ju inte ett dugg bättre av det.
Jag tror vi får höras om närmare vägbeskrivning ang. fikat.

Kram