30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, februari 10, 2009

Filmdag med lite förhinder

Efter att ha lämnat lillan hos dagmamman i morse så började jag titta på en film. En riktig mastodontfilm, dessutom.
Typ 2 x 3 timmar.. =/ Efter "del 1" så gick jag och hämtade henne, bara för att lämna henne hos en klasskamrat där natten också ska tillbringas.. Det börjas visst nu, det där med att sova över hos kompisar, och värre blir det väl, fast det är ett tag dit. ;)

När jag så kom hem igen så skulle jag bara dammsuga medan man fortfarande ser något innan jag såg "del 2".
Relativt snabbt gjort, men sen skulle jag "bara" damma av en sak också, och då bar det sej inte bättre än att jag rev ner en skål med sand på golvet.. Skålen höll, men det blev att ta fram dammsugar'n igen.. Så nu har jag fått städat två gånger samma dag, alltså behövs det inte förrän i slutet på vecka 9 nästa gång.. ;)

Återkommer med filmrecension senare.


"Utan att skryta så är det ju världsklass"
Kaj Eskelinen, Hammarby, om sitt mål mot AIK

Inga kommentarer: