30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, december 04, 2008

Swimschool

Veckorna går ju vansinnigt fort. Knappt så man hänger med, ju.
Idag var vi på simskolan för elfte gången.. Jiises.. Avslutning nästa vecka. Då får även vi anhöriga vara med. Inte vara med så, vi ska få vara i simhallen, alltså. Hoppas lilla T lärt sej nåt iaf så man får lite valuta för pengarna. ;)
Hon säger att hon lärt sej, och då tror vi på det.

Jag har fått svid i ögat igen. Såg knappt nåt på vänster öga förrut. Det får bli salva nu när jag bloggat klart.

Av trepoängaren igår blev det inget. Förlust med 0-1. Dumma Sundsvall.
Vi tar Mariestad imorrn istället. Då jävlar. Tuben ska få se på riktig hockey också.=)

Torsdag och veckans sista arbetsdag. Sista gången jag ser vissa kollegor också. Bl a Frk Sööt. =( Varslet slår hårt ibland.

Vet inte om ni sett i tidningarna/hört på TV om den mördade 17-åringen här på Hisingen.. Han bodde granne med mej förrut, innan jag flyttade.. =/

Well, well.. Salva, here I come.

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej du glade!
Jag vet inte varför de är så men jag vill att folk ska bli glada när de läser min blogg...
Jag håller de negativa för mig själv tror jag...
Skulle jag skriva allt som är mindre bra som händer mig skulle jag bara gå o älta ännu mer... Dessutom är jag väldigt lycklig innerst inne fast mitt liv inte blev som de skulle... Man får göra de bästa av saken helt enkelt...

Tack för komplimangen oxå...
Kram L

Anonym sa...

Ingen snabbis inte, bara kram var de imorse.. Lite taíght om tid för sån morgon gympa...
Så vissa får gå redan denna veckan, e de inte först på måndag lr har jag missat ngt?
Pia