30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, december 05, 2008

En liten fråga, bara

Ni som läser lite sporadiskt här i bloggen, läser ni "ikapp" det ni missat eller läser ni bara det senaste inlägget?
// Tacksam för svar.

Sen tror jag minsann att besöksräknaren räknar lite som den själv vill. När jag loggade in nyss för att läsa kommentarerna på senaste inlägg så visade den 101 visningar, och när jag skulle skriva detta så var det plötsligt "bara" 79..

Mysko var ordet, sa Bull.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser ikapp. Nu hittade jag ju hit alldeles nyssens men jag brukar läsa ikapp på bloggar som jag regelbundet besöker. :notera:
Kram

Anonym sa...

Jag läser oxå ikapp.. Herregud annars kan man ju missa ngt.. ;)
Hur gör du på andras bloggar läser ett inlägg lr läser ikapp?
Vill gärna ha svar på min förra fråga om varslen i tc? Har dom redan börjat imed att du sa i ett inlägg att de va sista gången du såg söt.. Lite nyfiken.. O tacksam för svar..
Kram på dig..

Anonym sa...

De va jag som skrev anonym inslaget.. Pucko glömde ju skriva mitt namn men du kanske hade kunnat räkna ut de ändå.. För visst e du smart o fräsh.. ;)
pösselipöss..
Pia

Anonym sa...

Läser ALLT, även inlägg som är några dagar gamla. Försöker kommentera med lagom vitsiga namn, också. Det har Du säkert märkt....

513andersson sa...

Maysan: Va kul att du hittat hit. Hoppas du gillar vad du ser.
Kram

Pia; Nyfiken som du du är så kan man ju inte missa nåt, nä. ;)
Smart och fräsh är jag.
Pöss på dej också.

Pappa; Vitsiga kommentarer? Jo, tack, det har vi märkt.