30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, december 03, 2008

Bla bla bla..

Var redigt trött i morse kan man säga.. Upp vid 7, går med lillan till förskolan och kommer hem vid strax efter 8 och lägger mej igen för att bara sova ett par timmar. Det blev lite mera, kan man säga. Vaknade 12:30 !! Iiiihh..

Av Frk Flört verkar det inte bli nåt. Hon är konstig. =/ Vi får se. Verkar inte riktigt lika lovande som förra veckan, iaf.

Eey.. Jag har börjat odla skägg också. Inte mycket, men en sån där tuff sträng från underläppen och en bit ner på hakan. En ren plojgrej. Det ser förjävligt ut. =) Undrar om jag ska ta bort den till på söndag, då det är dags för det årliga familjära julbordet.. =) Nam, nam, nam

Julbord, ja. Tur att man inte bokat på Trägår'n i Göteborg, då dom tydligen blivit av med rättigheterna. Inte för att det brukar bli så vansinnigt mycket snaps för oss, men ändå...

Tuben har inte uppdaterat sin blogg på ett tag nu. Det är bra, då är han och renoverar källar'n i stället och när han åter skriver så är källar'n helt klar, med kakel och klinker och bubbelbad och hela tjottahejset. Inte sant? ;)

Sundsvall. Sundsvall är trevligt. Jag har vart där en gång. Verkar vara en trevlig stad. IF kommer dit ikväll. IF vinner med 5-1. Sundsvall kan få vinna sina andra matcher, det gör inget.

Jag har hittat en ny grej att stoppa i bloggen. En intresselista kan vi kalla den. Finns där till höger i bild. Klicka på den.

Dagens rosor går till mina vänner i Stockholm, Filuran och Cam. Bra tjejer båda två. Saknar er.

Kort rolig historia;
-Släpp Olles öra! Släpp Olles öra, säger jag. Ge mej Olles öra..

Häpp, var får jag allt ifrån..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det vara Olle Vallers öra, månntro??

Anonym sa...

Vem e de som e din fröken flört? Sååå nyfiken, vill VETA??? ;) =)
Till Pia kan du berätta vem de e.. tihiii.. pöss, pöss
Pia

513andersson sa...

Det framgick inte vems öra det var.

Man ska icke vara så nyfiken, Pia.
Pöss på'rej..

Anonym sa...

Vad tråkig du e... Vill ju veta... ;)
Kram
Pia